Service

  • Service & (remote)support bij storing of voor diagnose
  • (periodiek) Keuren van elektrotechnische installaties en gereedschappen (NEN-EN-IEC 60204-1 / NEN 3140)
  • Reparaties aan elektrische en elektronische apparatuur

 

De continuïteit van het (productie)proces is voor onze opdrachtgevers essentieel. Onze klant kan er vanzelfsprekend op rekenen dat de door Armac geleverde besturing doordacht is en dat door een correct ontwerp zo veel mogelijk storingen kunnen worden voorkomen. Wanneer er dan toch een defect optreedt is het zaak zo snel mogelijk de oorzaak te detecteren en het defect te verhelpen.


Wij dragen onze kennis over teneinde de gebruiker van de installatie in staat te stellen de meeste storingen zelf op te lossen. Wij stellen alle benodigde informatie en software beschikbaar en geven training in het gebruik hiervan. Deze "open" manier van werken wordt door onze klanten erg gewaardeerd.

Armac biedt de optie voor remote service. Daarbij wordt gebruik gemaakt van modems en ethernetverbindingen. Onze klant mag hierbij rekenen op een correct beveiligde verbinding waarvoor wij IQsafeLink adviseren. Het voordeel van remote service is de directe ondersteuning op afstand door onze software engineers.

 

Website IQsafeLink

 

En wenst u ter plaatse ondersteuning, dan is één telefoontje genoeg om onze mensen snel ter plaatse te hebben!

 

Service Armac